Fest igår, Åkersberga idag

Nu är jag framme i Åkersberga och vädret är underbart :D Tåget gick som det skulle och Tobbe hämtade mig vid Danderyd.

Igår var en sjukt rolig kväll :) Tacos hos mig först och sen dricka, dans och sång på Highlander!


En glad Helén efter middagen :)



Snygga Kajsa med bubbel i glaset




Jag passade på att få gitarrtips från ett proffs....




...nämligen Stoffe som tittade förbi en stund innan han
han gick för att trubadura på Highlander




När han gått gick det vilt till



Kajsa försökte dock se allvarlig ut ;)




och jag FÖRSÖKTE vara graciös





Tack mina tjejer för en grym kväll




Kommentarer
Postat av: KAJ ♥

Haha fina bilder :D

2011-03-05 @ 18:47:19
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Lisa

Verkar varit helfestligt :D

Kaj looking sexy på alla bilder? =)



Ha det underbart i åberga!

2011-03-06 @ 01:12:02
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

Helkul =)



Hoppas mammas skumpa va god

2011-03-06 @ 19:52:26
Postat av: Helén

Ja nu dröjer de ju minst en vecka till nästa gång så

2011-03-06 @ 20:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0