Fredag

Fick en jättefin blombukett av min teamchef idag! En "Grattis på födelsedagen och lycka till med nya jobbet" bukett :) Så gulligt. Flera kollegor också som kom och önskade mig lycka till. Annars så har jag åkt på en jobbig hosta (ovanligt) så kanske inte åker till Kajsa imorgon som planerat :( Jag känner efter imorgon helt enkelt har vi sagt.

Imorgon - sista dagen på Eniro, 7:15-14:15. Snart kommer ni slippa läsa här om vilka tider jag jobbar haha då jag kommer jobba samma tider varje dag, 8:30-17 (med undantag av var femte vecka 9.30-18)  :D

Har blivit bjuden på bio ikväll, som födelsedagspresent. Trots hosta kan man ju inte tacka nej till det? :P Blir i så fall Black Swan. En stor fördel att det tar 5 minuter för mig att gå till bion. Ska vila en stund och hoppas på att bli lite piggare.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Köp dig en hostdämpande hostmedicin

på apoteket,annars kan du inte sova

så gott.Puss.

2011-03-11 @ 17:00:00
Postat av: Helén

Oh blommor.. de gillar vi =)



Bio e ju inet så dumt Black swan vill ja me se

2011-03-11 @ 17:05:43
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0