Sämsta födelsedagen ever

26 år idag och jag har precis kommit hem från magnetröntgen och mår skit! Själva röntgen i sig, med maskinen och ljudet och allt var ingen fara men innan undersökningen fick jag dricka 1,5 liter kontrast. Denna gör att hela magen blir som en ballong då tarmarna "blåses upp" i stort sett, för att man ska kunna få bättre bilder. Dessutom fick jag en kanyl i armen där dom under undersökningen sprutade in jag vet inte vad. Jag fick även ligga på min stackars mage hela tiden. Allt detta resulterade i att jag kräktes mitt i undersökningen. Jag hann som tur var säga till och fick nåt att spy i men det var inte kul :P Bussresan hem från sjukhuset kändes så lång då jag hade ont i magen och mådde illa. Så hemma blev det till att spy lite mer. Varit fastande också så har inte ätit nåt på hela dagen :(

Förhoppningsvis mår jag bättre senare och kan gå till Helén och Carolin och äta middag med dom :) Tänkte köpa med mig tårta eller bakelser också.

Ska försöka få i mig nån mat nu.

Kommentarer
Postat av: camilla

Å va hemskt! Kontrast är verkligen inge roligt... Men grattis på din födelsedag! Hoppas att den slutar bättre än den började =) kram

2011-03-10 @ 15:01:57
URL: http://smillac.blogg.se/
Postat av: Helén

Men oj va trist ...



Liten längtar efter dig (ja me) så hoppas verkligen du mår bättre så du kommer sen

2011-03-10 @ 15:46:25
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: KAJ ♥

Gud vad hemskt, förstod inte att det var så läskig sak du skulle göra idag.



Nu kan det bara bli bättre!



Du ska väl inte behöva köpa tårta på din egen födelsedag! :D

2011-03-10 @ 17:46:12
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: solweig renner

Oj lilla gull Hade ingen aning om den

undersökningen.Har gjort den vet hur

hemsk den är.Hoppas kvällen artar sig.

2011-03-10 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0