Sista dagen

Lunch NU! Började 10:15 och enligt schema skulle jag ha lunch 13:30 men så ändrar dom det så jag har lunch 12. Ska äta en macka men tänker inte äta lunchen. Får väl äta den på min andra rast som är en kvart kl 14. Gillar inte begreppet I-landsproblem men känner att det passar här :P

Slutar 17 idag och det ska bli så skönt. Jobbat 9 dagar av 10 nu så semestern kommer lägligt. Har endast tagit 3 semesterdagar men i och med det får jag 7 dagar sammanhängande ledighet :) Synd bara att jag har tvättstugan klockan 7 imorgon bitti. Ska gå och kolla ikväll om det är nån som inte dykt upp på sin tvättid.


Kommentarer
Postat av: Helén

Hälften av möblerna e flyttade nu =)



Sabla bokhyllor å va tunga ..

2011-03-03 @ 12:23:07
Postat av: Helén

Japp .. Lite svettit e de oxå ..

2011-03-03 @ 12:35:21
Postat av: KAJ ♥

Haha tänkte också så :P

2011-03-03 @ 12:53:07
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: KAJ ♥

Det är ju tre månaders uppsägningstid på lägenheten så vi får se hur det blir. Kanske hittar vi en annan lägenhet under våren eller så flyttar vi tillbaka. Det löser sig :) Så länge bor jag i Kalles föräldrars hus.

2011-03-03 @ 17:02:33
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0