Enformigt

Det blir mycket jobbprat i bloggen nu men det är det som tar upp min tid och energi för tillfället :) Det går framåt där! Igår och idag har vi suttit utan handledare bredvid och tagit samtal, endast handledare som gått runt och hjälpt oss vid behov. Jag nämnde för en kund idag att jag var ny och tvungen att be honom dröja och när vi skulle avsluta samtalet sa han "du kommer klara det här så bra, du är jätteduktig" :D Det gjorde min dag! Fick dessutom några avslut på honom ;) Vi ska ha sex stycken så kallade avslut per dag (när vi blivit varma i kläderna) och avslut får man för nytecknande av produkt, flytt från andra banker och så vidare.

Hann iofs vara lite social igår. Almir kom hit med vindruvor och choklad och vi hade myskväll :) Tvätta gjorde jag också igår minsann. Och på lördag kan det hända att jag bloggar om något annat för då ska jag nämligen på inflyttningsfest till Hanna på gamla jobbet :D Ska bli kul att träffa några av dom gamla kollegorna. Även Christian ska dit :D

På lördag blir det all in ;)


Kommentarer
Postat av: Helén

kul att det går bra ..

2011-03-25 @ 07:39:38
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Ännu en vecka klarad med glans Camilla!

Ha nu en skön och vilsam helg.Kramar.

2011-03-25 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0