Vilken timing

Var tvungen att stanna hemma idag :( Vaknade med feber och hostan vill inte ge sig. Jobbigt nog att var sjuk men att sen behöva oroa sig för att hamna efter gör inte saken bättre. Utbildningen är väldigt tuff med så mycket att lära sig och sätta sig in i så det här är det sista jag behöver. Hoppas dock att en vilodagen gör susen!

Utbildningen startade som sagt igår. Vi är 12 nya som börjar; 7 tjejer och 5 killar. Dagen var riktigt tuff och som alltid på ett nytt jobb tänker man att man aldrig kommer klara det och är helt lost i början. Men jag vet ju av erfarenhet att det brukar gå bra till slut :) Jag sprang titt som tätt ut och hämtade vatten och hostade lungorna ur mig men hoppas att nåt fastnade ;) Alla var väldigt förstående och gulliga.

Har utbildningshäftet hemma så får försöka läsa på egen hand det som gås igenom idag. Jag SKA klara det här trots extra hinder!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jo det gör det! Men brukar svara på samma där jag skrev först, minst förvirrat så! :)



Men kan skriva Krya på dig här också :D

2011-03-15 @ 13:29:51
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Christian

Stackars camilla=( Säg till om jag ska handla nåt eller om du behöver nåt annat! Ta hand om dig, fina vännen<3

2011-03-15 @ 13:38:09
URL: http://crizzybee.blogg.se/
Postat av: Helén

Inge kul alls de där ..

Hoppas verkligen odu mår bättre snart

2011-03-15 @ 15:22:50
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Jag tror f-n är lös,men du klarar det

lilla Camilla.

2011-03-15 @ 16:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0