Dags igen

Vilken dag det har varit! Driftstörningar på jobbet idag igen, hela dagen. Varken internetbanken, telefonbanken eller mobila applikationer har fungerat. Systemet har legat nere sen 2 igår natt och verkar fortfarande inte vara löst. På jobbet satt vi och lekte lekar stora delar av dagen och vår teamledare gick och köpte glass :P Under slutet av dagen kunde vi dock ta några samtal men det var en mycket seg dag. Var efterlängtat att möta upp Almir efter jobbet och ta en fika :)

Imorgon och på torsdag däremot är jag ledig :D Vi fick mail häromdagen om att det det fanns möjlighet att ta ut semesterdagar eller flexdagar så imorgon tog jag en flexdag :) Tanken var nämligen från början att jag skulle vara "ledig" halva onsdagen och halva torsdagen då jag ska till sjukhuset på torsdag 10:45 och göra en undersökning. Inför detta krävs det imorgon förberedelser i form av fasta hela dagen och laxerande medel från kl 15 :P Därför skulle jag få gå efter lunch imorgon och komma till jobbet efter undersökningen på torsdag men nu har jag istället flexdag imorgon och ledig för läkarbesök hela torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Helén

Oh glass e ju sååå gott ..



Skönt me ledigt me de lär ju inte så kul ändå

2011-05-11 @ 09:03:15
Postat av: solweig renner

Mormor håller tummarna att alla prover

är OK.Sköt om dig,Kramar.

2011-05-11 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0