Hej gott folk

Har en del uppdatering att göra känner jag :) Jag tar det i kronologisk ordning helt enkelt:

Torsdag - Värt att nämna här är att jag vaknade upp hos Almir på morgonen och han fixade frukost till mig samt ordnade matlåda och mellanmål att ta med :) Väldigt uppskattat! På kvällen hade jag tvättid och råkade komma för sent att hämta tvätten så kom inte in (ni märker snart varför min tvättid är värd att nämna)

Fredag
- Försökte komma in i tvättstugan på morgonen för att hämta min tvätt, såg en kvinna där inne men hon öppnade inte. Vet inte om hon inte hörde eller ignorerade mig. Dagen var allmänt seg och jag kände mig trött och lite irriterad. Hade trots det planerat att grilla med Almir och hans familj på kvällen men när jag efter jobbet kom in i tvättstugan och upptäckte att några av mina klädesplagg saknades så var det droppen! Jag gick och la mig och sov fram till tolv på natten då Almir dök upp för att sova hos mig. Innan det hann jag sätta upp en lapp vid tvättstugan där jag bad om att få mina kläder tillbaka. Jag skrev att om någon av misstag hade fått med sig mina kläder så skulle de knacka på och lämna dom. Det var inte alls det jag tänkte och ville skriva men men tänkte att jag hade störst chans att få tillbaka kläderna om jag var trevlig. Har fortfarande inte sett röken av plaggen.

Lördag - Begav mig till Stockholm för middag och konsert med mamma och pappa :) Vi åt middag på en italiensk restaurang där även Tobbe gjorde oss sällskap. Konserten med Cat Stevens var mycket bra och natten spenderade vi återigen på Clarion Hotel :)

Söndag - Började dagen med en god hotellfrukost och sen tog vi en promenad genom stan till centralen där jag tog tåget hemåt. På eftermiddagen blev det grillning hos Almir :) Underbart väder och god mat!

Kommentarer
Postat av: Carro

fan va fult å ta kläder sådär.. hoppas verkligen du får tillbaka dem!

2011-05-09 @ 21:09:51
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Kaj

Meeh vad är det för pucko som tar kläder i tvättstugan, konstigt folk :P



låter som du haft det bra annars :D kram

2011-05-09 @ 22:59:50
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0