Ibland behöver man bli omhändertagen

Almir kom hit med thaimat och snus till mig ♥ Skönt ibland med nån som tar hand om en. Måste säga att katterna gör ett bra jobb också :) Dom har legat och sovit nära mig hela tiden dom här två dagarna. Jag har varit sjuk så himla mycket det senaste halvåret och det är psykiskt påfrestande, speciellt när jag har en provanställning. Det blir ännu värre när jag får det påpekat också, som om jag inte är medveten om det och som om det inte får mig att må ännu värre.

Pratade med Kajsa precis också, då blev jag glad :) Hon tyckte jag skulle blogga och la till "massa bilder" :P Kan väl lägga upp en till bild på Almir då, dock är det en gammal bild men jag tycker den är så fin :D


 

Almir med sin yngsta bror, som är nästan 18 nu, så
bilden är nog runt 8 år (?) gammal :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch stackare, tur att Almir tar hand om dig! Å katterna då :) Man ska omge sig med såna som man mår bra av och inte lyssna på de som har en tendens att vara lite föör negativa och inte peppar en.. Läkaren på bvc sa att det har varit en extra hård vinter, många som är sjuka, både barn o vuxna, så nu blir det bara bättre o bättre i och med att det är soooommar snart :)



Vi såg Triangle igår, en b-skräckis kan man säga... :) men rätt skrämmande! Ikväll eller imorgon ska vi se senaste Saw-filmen för den har vi inte sett än :)



Kram till dig o mys ordentligt! :)

2011-05-20 @ 20:38:43
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Helén

TOG DE DUBBLA IDAG ...

Höll ju på att dö av hunger hahaha

2011-05-20 @ 20:41:54
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bra att jag också får dig på bra humör!



Hoppas du mår bättre snart och att du vilar upp dig ordentligt i helgen. Sova sova sova! :) Kram!

2011-05-20 @ 22:53:21
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0