Konferensresa i Borensberg

Underbart med kortvecka! Extra kul är det att mamma och pappa kommer och hälsar på mig på torsdag :D Det ser jag fram emot.

Nu till konferensresan - Jag hade en jättetrevlig helg med kollegorna :) Vi åkte direkt efter jobbet och när vi kom dit checkade vi in på rummen. Jag delade rum med Bodil, en äldre kvinna. Innan middagen tog vi oss ett glas vin på rummet ;) Till middag serverades smaskig grillbuffé och till det drack jag rödvin. Vi var ensamma på hela stället och hade tillgång till flera byggnader på området. Så efter middag gick vi upp till samlingsrummet, där det bland annat fanns biljardbord och dart. Vi lekte en rolig frågelek och bara umgicks.

Lördagen startade med frukost vid 8 och så konferens från 8:30-15. Under dagen fick vi fika och god lunch. Efter konferensen som bestod att olika gruppövningar hade vi ledig tid. Tyvärr var vädret ganska trist så de flesta (inklusive mig) gick och la sig och sov i några timmar ;) Sen blev det en dusch, lite finkläder på, vin på rummet och så dags för en trerätters! Toast skagen till förrätt, oxfilé med potatiskaka och rödvinssås till huvudrätt och till efterrätt pina colada cheesecake :) Efter middagen gick jag och de två grabbarna som var med och tittade på champions leaguefinalen på projektor :) Resten gjorde oss sällskap senare. Det blev mycket prat och skratt innan vi gick och la oss.

Vi åkte hem efter frukosten igår och var hemma vid 10. Jag gick då och la mig några timmar och sen träffade jag Almir som jag saknat :)

Tog tyvärr inte så många bilder
men här tävlar Malin, Johanna och Marie

 

Johanna, Oscar och Johan vid lördagens middag

 

Min teamledare Mia och min rumskamrat Bodil

 

Linda, Johan och Bodil svarar på kluriga gåtor

 

Efterrätt

 





Kommentarer
Postat av: Tanten

Nuuuuu...

Härligt !!!



Hoppas du får de bra nu när päronen kommer

2011-06-01 @ 08:29:42
Postat av: Christian

Oscar<3

2011-06-03 @ 16:46:29
URL: http://crizzybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0