En bra onsdag

Ikväll är det bio som gäller med "Anna". Klockan 20:15 ska vi se Crazy, Stupid, Love :) Det blir troligtvis sista gången vi träffas enligt uppdraget kontaktperson men självklart kommer vi att fortsätta hålla kontakten. Jag har varit kontaktperson åt "Anna" i två år nu men sa nyligen upp uppdraget då jag känner att det inte finns tillräckligt med tid med tanke på att jag pendlar och är borta så många timmar varje dag. Tror heller inte att hon har samma behov av insatsen längre.

Lika bra som dagen ska avslutas, lika bra började den :) Almir sov här i natt och medan jag fixade mig imorse ordnade han frukost, dukade fram den och tände ljus. En mysig morgon ♥ När jag gick till jobbet gick Almir och la sig igen :P

Helgen närmar sig och på fredag får vi sluta jobbet hela en timme tidigare ;) Man får vara glad för det lilla. På fredag är det också Almirs födelsedag, han blir 31 år och kommer att ha lite firande hos sig med dom närmaste. Lördagen bjuder också på trevligheter då jag åker till Stockholm :) Mormor och morfar ska åka upp så jag, mina bröder, Isabell, Henry och min kusin och hans dotter ska äta middag med dom.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Oh Camilla vad morfar och jag

blir glada över att få träffa er.

Kramar.

2011-11-02 @ 22:19:25
Postat av: Kajsa

Den filmen verkar bra! Ska jag nog också ta och se :)



Har du bestämt vilket tåg du tar? Hinner vi ses en snabbis i stan? :)

2011-11-03 @ 10:44:32
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Tanten

Hoppas du får de mys i helgen =)



Ses vi nästa vecka ngt??

2011-11-03 @ 20:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0