Från Venedig till Åkersberga

Nu är jag i Åkersberga hos mamma och pappa. Tobbe och jag åkte som sagt tillsammans igår eftermiddag. Roligt att ha lillebror på besök :) Han anlände mitt på dagen i torsdags och bjöds då på lunch hemma hos mig med mig och Almir, första gången dom träffades. På eftermiddagen gick vi en sväng på stan Tobbe och jag och han shoppade loss. Middag åt vi ute, snälla lillebror bjöd! Efter det köpte vi massa godis och såg film hemma hos mig.
Innan vi åkte mot Stockholm igår bjöd Almir på lunch.

Idag kommer Andreas, Isabell, Henry,Tobias och hans nya flickvän Fanny hit på lunch :) Sedan stannar Henry kvar här över natten, vi ska nämligen vara barnvakt. Ingen kan vara gladare än jag över det :D Längtar!

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Åh vad vi gamla morföräldrar

blir glada över det!!!!!!

2011-10-08 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0