These boots were made for walking

Igår köpte jag stövlarna :) Insåg dock inte att det var samma som jag hade sett förrän jag jämförde med bilden. Skorna är från Vagabond, bilden var från Scoretts hemsida men jag köpe dom på Nilson. Fick 10% på skorna i och med att jag blev medlem hos dom också så betalade 1350 kronor istället för 1500 :) Ville inte göra samma misstag som förra året och köpa nåt billigt skit från Skopunkten.

Fick ett ryck när jag kom hem. Eller jag fick rycket redan på bussen där jag bestämde mig för att jag skulle städa bland alla grejer jag har under diskbänken :P (konstigt att man helt plötsligt får såna infall ibland). Har nämligen alldeles för stor plats där under så jag slänger in påsar, glasflaskor och pantflaskor/burkar som jag tänker att jag ska göra mig av med när de blir några fler. Problemet är att tiden går och de blir alldeles FÖR många fler. Överdriver inte när jag säger att jag säkert gick och slängde 200 plastpåsar haha Men nu har jag iaf slängt dom och glasflaskorna och ska ta med mig Almir en dag och panta det som ska pantas :)

För övrigt har jag haft en bra dag. Jag var ute och åt thaimat på lunchen med Lina och Dan, två av dom nya i teamet, och Linas pojkvän. Till middag som jag precis ätit blev det chili con carne :)

Kommentarer
Postat av: Helén

Bra ryck där...

Skulle behöva ett till mitt rum ..



Hinner vi ses ngt i veckan ???

2011-10-25 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0