Hallå huset

Alldeles alldeles uuuuunderbart med helg :D Inte nåt planerat för helgen direkt och det känns skönt. Nöjd med veckan; den har gått fort, jag har tränat två gånger, skickat in mina papper för körkortstillstånd och Almir har anmält mig till handledarutbildningen (nästa lördag). Det är nya regler nu som innebär att personen som ska vara handledare inte behöver gå med varje person han eller hon ska övningsköra med så jag kommer att gå den själv.

Idag åt jag och Ann på jobbet Kinabuffé till lunch :) Mycket god mat har dom på Ming Palace. Dock hängde matkoman över oss resten av eftermiddagen sen.

Inga planer för kvällen än förutom att jag ska resa mig från soffan nu och ta mig en liten lur :) Får se vad som händer efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0