Sömnbrist

Somna 1:30 när man ska upp och jobba 6:30 är inte att rekommendera. Har varit så himla trött idag och hjärnan har inte fungerat riktigt som den ska. Jag behöver minst 7 timmars sömn, gärna 8, för att vara på topp vilket jag ska se till att få i natt istället :) Var hos Almir igår kväll och vi såg på ett program om 11 september och sen en film och jag tyckte det var så tråkigt att behöva gå och lägga mig :P Helgen är ju så kort! Så jag får helt enkelt skylla mig själv att jag var så trött idag.

Var och åt med "Anna" efter jobbet och efter det var vi en stund hemma hos mig. Jag sköt på träningen till imorgon (anledning se ovan).

Tog precis ett varmt och skönt bad och ska bara dricka en kopp te innan det är dags att gå och lägga mig i rena lakan och få min skönhetssömn :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förstår att du var trött! Hoppas du fick sova lite längre inatt :)

2011-09-13 @ 07:56:38
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0