Sovmorgon

Somnade vid 20 igår kväll och fick order av Almir att jag inte skulle ställa klockan utan sova ut ordentligt. Det resulterade i att jag vaknade vid 22.20 när han dök upp hos mig :) Han hade med sig mat (har verkligen blivit bortskämd med det den här veckan ♥) och så tog vi varsitt glas rött vin. Efter en dusch och ombyte gick vi sen och tog en drink på Grand. Vi satt ute och pratade och hade det mysigt i en timme ungefär för klockan 1 stängde dom. Då gick vi hem och drack te och åt mackor innan vi gick och la oss :) Idag är Almirs pappa här på besök från Malmö och jag ska möta Helén på stan för fika och eventuellt lite shopping.

Min omtänksamma pojkvän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0