Helgen

Kände mig i stort sett frisk när jag åkte ner till Göteborg i fredags, lite snuvig bara. Men vad hände på lördagen? Jag vaknade upp med förkylningen from hell! Jätteont i halsen och rinnande näsa. Trodde att jag hade smittat Almir som också varit förkyld men misstänker att vi inte hade samma grej men att jag nu fått hans skit :( Jag var äntligen nere i Göteborg hos bästa Kajsa och Kalle så det var bara att försöka göra det bästa av situationen.

Blev lite försenad i fredags då vi fick åka på jakt efter busschauffören :) I Jönköping skulle en annan chaufför ta över men han hade fått punka på sin buss en bit därifrån och lyckades inte hitta till station. Så efter en ganska lång tids väntan fick vi åka och hämta honom. Det resulterade i 45 minuters försening. Väl framme mötte Kajsa mig och vi åkte hem till Kalle. Där blev det myskväll med mat från pizzerian och diverse program på tv.

Lördagens fest var mycket rolig med trevliga gäster. Till cirka 23:30 orkade jag hålla igång (fake it til you make it typ) sen bytte jag om till myskläder och la mig i Kajsas och Kalles säng med feber :( Sitta i över fyra timmar på en buss när man är sjuk är inte så kul men var skönt att komma hem igår. Det är aldrig kul att må dåligt när man är hemma hos någon annan, är man sjuk vill man vara i sitt eget hem.

För en gång skull tog jag massa bilder :D



Jag och Kajsa provade lösögonfransar för första gången :)
Tycker jag lyckades ganska bra med att inte SE sjuk ut åtminstone

 

Den snygga värdinnan!

 

Och stilige värden

 

Många trevliga gäster som sagt.
Här har vi Kalle med Kajsas kollega Gustav

 

Petter och Carmen, naaaw

 

Kajsas vän Maria med sin man Jimmy

 

Kajsas vänner Amelie och Camilla :P

 

Kajsa var riktigt party!

 

 

 

Av förklarliga skäl var jag inte lika på G på dansgolvet
men glad ändå ;)

 

Tack till Kajsa och Kalle för en härlig fest!



Kommentarer
Postat av: Helén

Jaga busschufför lät ju spännande.. missa man ngt alltså ?? ja förutom fest i götet =)



krya på dig gumman så vi kan ses snart

2011-09-19 @ 21:32:07
URL: http://jagochnissarna.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Åh kan förstå hur vidrigt det kändes

på hemfärden.Är du hemme nu och kurerar

dig ordentligt.Massor med Kramar.

2011-09-19 @ 22:22:17
Postat av: Kajsa

Hahaha, snygga bilder... :P



Jaa när man är sjuk vill man verkligen vara hemma hos sig! Tack för att du kämpade i alla fall :) Min bästis ♥



Krya på dig nu. Vila mycket så får vi hoppas du snart blir frisk! :)

2011-09-19 @ 22:48:33
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0