Söndagen

I natt dök Almir upp hos mig något rund under fötterna ;) Han slängde sig i sängen direkt med jackan på. Jag lyckades dock få honom att ta av sig kläderna och dricka ett glas juice. Det blev pizza till frukost/lunch idag och sen en tur på stan. Jag fick precis som Kajsa tag på en portföljliknande väska :) Almir hittade en fin plånbok till sin kusin så efter det tog vi spårvagnen hem till honom och drack turkiskt kaffe.

Har städat och duschat, imorgon är det back to work!

 

"Man blandar det mycket finmalda kaffet, socker och vatten i en kopparpanna,
rör om medan det kokar upp och serverar blandningen i en (liten) kopp.
Man måste vänta lite tills kaffesumpen har satt sig
"

Gott :)



Kommentarer
Postat av: solweig renner

Jag är väl gammelmodig.Tycker det var

dålig stil av Amir att dyka upp så

hos dig.Eller?

2011-09-27 @ 13:07:08
Postat av: Milla

hehe nej då mormor, jag bor ju närmare stan och jag visste att han skulle komma :)

2011-09-27 @ 18:57:15
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0