Söta bilar

Sitter mätt och nöjd i soffan och tittar på tv. Det har inte blivit värre med halsen men jag är lite trött så ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll.

Almir var i Örebro idag och tittade på bil åt mig men det blev inget köp. Jag har verkligen noll koll på bilar, "den var söt" säger jag när Almir visar en tänkbar bil på blocket :P Med andra ord har jag överlåtit bilköpet helt till Almir då han är väldigt duktig på det där med bilar. Jag har satt en maxgräns på 10 000 kronor men om Almir hittar en dyrare bil som är värd pengarna så köper vi den tillsammans. På lördag 10-14 ska jag gå handledarutbildningen :)


Den här söta skodan för 15 000 :- mailade Almir om igår
men vi har inte hört nåt. Problemet med bra och billiga bilar
är att dom försvinner så fort

 


Kommentarer
Postat av: solweig renner

Är det så klokt att köpa bil innan

körkortet är klart.Tänk på alla kostnader

det blir med en bil.Fast du är ju klok.

Så du vet väl?Kramar.

2011-09-06 @ 22:17:27
Postat av: Milla

Måste ha nåt att övningsköra i, Almir har ingen bil för tillfället, och tror det kan bli extra peppande att ta kortet om jag har en bil sen som jag kan använda :) Troligtvis kommer bilen inte stå på mig för det blir mycket dyrare. Får väl skriva ett eget kontrakt på att den är min och att jag har betalat så alla slipper oroa sig.

2011-09-06 @ 22:32:49
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det är nog verkligen en motivationsgrej! Önskar dig all lycka till Camilla :)

2011-09-06 @ 22:34:57
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Carolina

Se till att ni kör regelbundet! Det farligaste är när det rinner ut i sanden. Då måste man nästan börja om från början sen igen. Det är sååå skönt att ha det där kortet!

2011-09-07 @ 12:53:19
URL: http://jisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0