Äntligen måndag! ;)

Jo jag håller med er, dags att jag uppdaterar ;) Helgen har innehållit jobb, shopping, alcatraz-tittande (så bra serie!) och lite bilkörning.

Var på jobbet 7.15 i lördags och jobbade till 12.45. Efter jobbet gick jag och Malin på stan, Malin hittade en del medan jag inte hittade nånting, var inte riktigt på shoppinghumör. Men det tog jag igen igår haha då jag shoppade jeans, tröja, linne och underkläder på H&M. Helt gratis ;) Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med Almir ♥

Fick reda på idag att jag ska till Stockholm på utbildning i jobbet onsdag, torsdag 9-10 maj. Så då passade jag såklart på att ta ledigt på fredagen där så jag kan stanna kvar över helgen och träffa familjen :D Det är jag och två damer som började ungefär samtidigt som mig som ska på utbildning med cirka 20 stycken nyanställda från kontoret i Sollentuna.


Tänk på mig imorgon 15.30 när jag ska till
tandläkaren och dra ut en visdomstand :/


Kommentarer
Postat av: Isabell

Din stackare!! Jag ska laga hål imorgon:/ bläää!! Lycka till, kram från oss!

2012-04-23 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0