Krock

Skulle haft körlektion i morse till klockan 9 men så kom jag på under helgen att jag skulle ha utbildning idag på jobbet från 8:30. Jag fick helt enkelt göra en fuling och sjukanmäla mig, till trafikskolan alltså :P Min körskollärare hann dock ringa mig först då jag försökt ringa till receptionen men ingen svarade, så ska ringa tillbaka vid tillfälle (när jag är frisk igen ;)) och hoppas att jag får boka om lektionen.

Blev inget party i lördags. Mådde lite bättre framåt kvällen så tänkte att jag iaf kunde möta upp gänget ute. Jag bytte om och drack några glas vin (lchf-vänliga ;)) för att göra mig redo och.... DÄCKADE.. haha Så blev varken fest eller utgång men jag misströstar inte :)

Almir och jag hade en mysig dag igår med hämtmat, (jag var duktig och tog en kebabsallad trots att jag var såå sugen på pizza) film, promenad och så lite övningskörning på kvällen.

Nej, nu loggar jag ut och promenerar hemåt!

Kommentarer
Postat av: Helén

hahahaha

Bra jobbat =)

2012-04-16 @ 18:50:51
Postat av: Kajsa

Hahaha men du lät ju pigg när vi pratade :D Trist att det inte blev nåt party..



2012-04-16 @ 19:50:09
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0