Update

Hemma tidigt idag då jag tog min friskvårdstimme och ska på spinning klockan 17.

Körlektionen igår gick bra och imorgon bitti 7:40 är det dags för nästa :) Han gick igenom mycket grunder igår. Jag har ju kört en del men kan vara bra att veta vad DOM lägger störst vikt vid och sen att han måste få se hur mycket jag kan. Var rejält taggad efter igår så när jag hade varit hos Almir på kvällen övningskörde jag hem till mig :)

LCHF:andet går över förväntan. Jag trodde det skulle bli riktigt jobbigt och att jag skulle ha svårast att vara utan bröd men jag saknar det inte alls :) Inne på dag 4 nu och har kört strikt. Det bästa är att jag känner mig mätt hela tiden och inte blir sugen på sötsaker :) Dessutom kan jag äta mycket goda saker ändå, ska ta lite hallon med grädde efter träningen tänkte jag ;)

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Vad roligt det där med maten Barbro och Igge har

kört det länge.Gått ned c:a 10 kilo var.

Hur går det med snuset då?I morgon skall jag

börja med Waranbehandlingen och fått en ny tablett

få se om det hjälper lungorna.Kramar.

2012-04-12 @ 16:45:44
Postat av: Helén

Spännande...

Lycka till i morron

2012-04-12 @ 17:30:50
Postat av: Kajsa ♥

Präktigt värre :D



Trevlig helg Camillis! ♥

2012-04-13 @ 18:20:16
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helén

Mm roligare kan man ju ha nu när solen skiner ...



Å lätt hänt de där ... men skönt ibland =)

2012-04-14 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0