Cykeltur i vackert väder

Skönt att cykla till jobbet idag. Brukar vara lite trött och lat annars och ta spårvagnen på morgonen men igår tog jag och Almir en cykeltur hem till honom så tog cykeln till jobbet imorse. Gillar den vägen bättre, hemifrån mig är det typ bara uppför hela vägen till jobbet, från Almir är det raksträcka ;)
 
Det blir mycket tjat om bilkörning just nu jag vet ;) men igår bokade jag in två dubbellektioner som jag ska ta på torsdag och fredag nästa vecka inför uppkörningen. Lite läskigt eftersom jag nästan enbart kört privat, tänk om läraren undrar om jag är riktigt klok som ska köra upp snart haha
 
Jobba en timme och sen utelunch med en kollega.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Klart att han tycker du är ett proffs.
Lycka till Millis.Kram.

2012-08-15 @ 14:15:50
Postat av: Lisa

Jag älskar när du skriver om bilkörning och annat körkortssnack =D Låter ju toppen med två dubbellektioner så nära inpå! Jag ska ha lite fler lektioner innan, känner mig väldigt osäker på säkerhetskontrollen, och parkering vill jag också öva lite mer. Puh =)

2012-08-16 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0