Måndagen avklarad

Ett litet blogginlägg om helgens bravader är nog på sin plats :) Det har varit augustifest i stan så i lördags tänkte jag och Helén att vi skulle kolla in festligheterna. Först middag och vin hemma hos Helén och sen begav vi oss ner på stan. En vända förbi marknaden blev det och en donut var ett måste ;) Sen fick jag för mig att vi skulle testa en karusell också. Var längesen jag åkte nåt och när jag var liten var jag galen i alla åkattraktioner. Men åren går, man blir äldre och lättare illamående (uppenbarligen) :P Den vi åkte gick runt runt runt och det var inte långt ifrån att jag spydde ner hela vagnen vi satt i! Dock hann jag ta mig till en liten gräsplätt där det inte var alltför mycket folk och spy lite diskret sådär haha
 
Jag blev inte riktigt mig själv igen efter den incidenten men vi gick iaf till Highlander och lyssnade på Stoffe. Även Jenny kom lite senare och gjorde oss sällskap :) Helén började gäspa lite och avvek vid tolv ;) och jag och Jenny var kvar till 1 ungefär.
 
Igår träffade jag Almirs äldsta bror som är tillbaka i stan efter många år utomlands. Vi var hemma hos Almirs kusin större delen av dagen där vi bjöds på god mat :)
 
Glada och ovetandes innan karusellen drog igång ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♡

Oj oj, galen kväll. Du får tänka på att du faktiskt är 27 år!! :D

2012-08-20 @ 19:27:07
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: Helen

Hihi de va den ja hade ;)

Hade vart bra me fler munkar igår

2012-08-20 @ 20:37:45
Postat av: solweig renner

Det känns som du fortfarande är mitt
"lilla" barnbarn.
(Fast i en vuxen kropp)Puss.

2012-08-20 @ 22:17:36
Postat av: Lisa

Haha, va roliga ni är :) Du, var det svårt att hitta rätt vid provet, var man ska fota sig och sådär? :)

2012-08-21 @ 16:15:01
Postat av: Carro

Tack Camilla :)
Och jag kan inte åka såna karuseller nykter ens längre..

2012-08-22 @ 22:18:13
URL: http://jisses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0