Julen

Idag vid 11.30 var jag hemma i Norrköping igen efter mysiga dagar med familjen. Sov natten till julafton hos Andreas, Isabell och Henry och på julaftonskvällen åkte jag med mamma och pappa hem. På juldagen kom Henry och hans föräldrar och hälsade på och åt kalkonmiddag med oss :) "Ja tyck om dig Filla" värmde mitt hjärta ;)
 
Igår jobbade mamma så jag tog med pappa på en shoppingtur ;) Jag hittade mest saker till Almir men några tröjor fyndade jag till mig själv också, Tobias och Fanny kom och fikade på eftermiddagen och sen på kvällen gick jag, mamma och pappa ut och åt och sen på bio och såg Mammas pojkar, Helt ok, smårolig film :) Blivit mycket bio på sistone, i lördags innan jag åkte såg jag och Almir Berättelsen om Pi då vi inte fick platser till Hobbit, så lär bli bio inom en snar framtid igen. Berättelsen om Pi var superbra!
 
Som sagt hemma hos Almir igen som också kom hem idag från sin pappa i Skåne, så självklart har vi haft myskväll ikväll :)
 
 
Eftermiddagspromenad i mammas och pappas nya hoods ;)
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Desamma :)

Hinner vi ses innan de e nytt år?

Svar: Jobbar imorgon men söndag kanske? :) Du får gärna komma hit!
Skulle i framtiden behöva hjälp av dig med gardinshopping och upphängning också ;)
Milla

2012-12-27 @ 23:57:34
Postat av: Kajsa - doucare.nu

Låter som en mycket mysig julledighet :)

Kul med mycket bio. Mammas pojkar vill jag också se, och så Sune då :D

2012-12-28 @ 16:37:01
URL: http://doucare.nu
Postat av: Helen

Oj ska till mamma på nyårsmidda idag :)
Min storebror ska komma oxå ...
Promenad i morron vid lunch ??

2012-12-30 @ 11:12:48
Postat av: Milla

Ok, vi kan höras imorgon så får vi se Helen :) Ha så mysigt hos mamma.

2012-12-30 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0