Underbart

Så skönt med julledigt! Imorgon förmiddag åker jag till Stockholm, hem till Andreas, Isabell och Henry där julafton ska firas :) Sen åker jag med mamma och pappa hem på julaftonskväll och stannar några dagar.
 
Julklappar har jag redan hunnit få och delat ut :) Var hemma på tacos-middag hos Helén i torsdags och då bytte vi även julklappar och igår gav jag och Almir till varandra ♥
 
Ikväll blir det troligtvis The Hobbit på bio om det finns platser kvar!
 
 
Sex stycken av dom här fina glasen fick jag av Almir.
Vi köpte såna till mamma och pappa i inflyttningspresent
och då nämnde jag att jag länge tänkt köpa såna till mig själv ;)

Almir fick ett brunt skärp av mig av märket Tiger of Sweden.
Och en Unicef-julklapp,
 
 
 
Och en kaffemaskin av Helén :D Så bra julklapp!
Fick även tre fina rosa vispskålar och rosa mått

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :)
Än så länge så ... Å nu e han till affären för att handla middan som han ska laga ;)

Hoppas du får de bra i storstan

2012-12-22 @ 16:38:41
Postat av: solweig renner

God Jul och gott nytt år Camilla!
Kramar till dig och hela familjen.
Kommer att sakna er.Morfar hälsar.

Svar: Detsamma till er! Ha en skön jul ♥ Hälsa! kramar
Milla

2012-12-22 @ 16:54:06
Postat av: Kajsa ♡

Det var inte dåligt det, med en kaffemaskin?!

Ha en superbra julhelg i Stockholm! ♥

2012-12-22 @ 20:06:19
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0