Det här kommer att bli skitbra

Trött men mycket positiv efter första dagen på jobbet!

  • Har ett eget stort kontor med två fönster

  • En stationär dator OCH en bärbar ;)

  • Arbetstiderna är normalt 8-16:30 (eller 16.27 för att vara exakt :P) men vi har flexibla arbetstider så kan börja när jag vill mellan 6 och 9 och därigenom anpassa när jag slutar.

  • 20 minuter rast på förmiddagen och detsamma på eftermiddagen. 30 min lunch ingår i arbetstiden men vill man ta längre, om man ska ut och äta till exempel, så går det bra men då måste man stämpla ut.

  • 28 dagar semester

  • En friskvårdstimme i veckan plus 75% betalt träningskort (upp till 2000 kr)

Jag tror med andra ord att jag kommer att trivas mycket bra ;) Många äldre kvinnor på den avdelningen jag har börjat på men alla verkar mycket trevliga och snälla. Tror att jag kommer att trivas mycket bra med arbetsuppgifterna också, inleder med cirka fyra veckors introduktion.

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Det var det här jag hoppades på mitt

gull.Hoppas att du även är nöjd med

lönen.Kramar Mormor.

2012-01-10 @ 13:46:56
Postat av: Helén

Låter toppen =)



Middasdejterna snart oxå då ??

2012-01-10 @ 16:39:31
Postat av: Helén

Jupp lixom på vägen hem ...



Får se om vi kan hitta en dag som passar

2012-01-10 @ 19:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0