hej då fina kollegor

I onsdags var det sista dagen på jobbet. Jag bjöd på tårta; en stor rosa prinsesstårta och en lite mindre Schwarzwald :) Kommer sakna mina kollegor men tror att jag kommer att hålla kontakten med flera av dom.

Igår och idag har jag varit ledig :D Underbart med fyra dagar ledigt, speciellt då jag börjar nya jobbet på måndag. Igår blev det en fika på stan med Helén och kvällen spenderades med Almir och hans familj där vi firade hans mamma som fyllde år :) Jag färgade hennes hår innan dom andra kom och hon blev jättenöjd. Hon hade slingor i men ville färga den mörka/gråa utväxten. Almirs äldre bror var med också hela kvällen via Skype :D

Idag har jag övningskört och det gick riktigt bra. Hemma nu för att städa lägenheten och ikväll blir det en sväng till Highlander med Helén och hennes karl ;)

Mycket uppskattad avskedspresent
från före detta kollegorna ;)


Kommentarer
Postat av: Helén

Fika va ettt mkt bra förslag igår =)



ses senare =)

2012-01-06 @ 17:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0