ordning och reda - pengar ...imorgon!

Åh vad det är skönt med en nystädad lägenhet :) Bara sjunka ner i soffan med en kopp te och njuta. Imorgon är det dags att börja träna igen! Började så bra i höstas då jag tränade i en månad ungefär men sen blev jag sjuk, sjuk och sjuk igen och motivationen försvann och latheten uppenbarade sig. Ett plus nu är att jag har mycket mer fritid i och med nya jobbet :) Kommer hinna träna utan att behöva prioritera bort saker. Imorgon kommer lönen så då blir det alltså nytt träningskort på friskis :)


Nu kör vi!
Pepp med scen från Glee som jag börjat titta på nu
(som så många andra) och fastnat för :)



Kommentarer
Postat av: Jill

Hej Camilla!



Vad härligt att komma igång med träningen igen. Hoppas att du håller dig frisk. Köp handsprit på apoteket och ha i handväskan det gjorde jag igår. Kram mamma

2012-01-25 @ 08:38:54
Postat av: Helén

Ohh träning =)



Passar bättre me freda/lörda ...

2012-01-25 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0