Över 3 dygn utan snus

Helgen har bjudit på lite av varje, men framförallt ett konstigt humör hos mig :P Jag har påverkats väldigt av att inte få nikotin och varit minst sagt labil. Jag har varit arg, ledsen, irriterad och borde egentligen ha legat i sängen under täcket hela helgen haha Men igår hade Christian födelsedagsfest och det ville jag såklart inte missa :) Det var kul också att träffa Marina, Hanna m.fl. som jag inte träffat på länge.


Helen och Alex sitter och småpratar :)

 

Jakob, Sam och Elias - grabbar jag känner från Eniro :)

 

Jag och nyblivna 26-åringen

 

Jag posar lite med Hanna också..

 


...och med Helén ;)

 

Det var en jättetrevlig fest med cirka 15-20 (?) gäster :) Marina skulle jobba sin första kväll på Cromwell så några av oss gick dit efter :) Jag mötte upp Almir där också.



Kommentarer
Postat av: Marina

Sjukt roligt att träffa dig också gumman! Nästa gång ser vi till att jag inte jobbar ;)

2012-01-15 @ 22:00:49
Postat av: solweig renner

Duktig Camilla,håll ut kämpa på/Puss.

2012-01-18 @ 13:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0