Onsdag

Veckorna går i rasande fart som vanligt och på jobbet rullar det på. Jag trivs jättebra och imorgon ska jag äntligen få sitta med en handläggare som gör det som jag ska göra sen :) Har mest bekantat mig med systemet och läst på i alla styrande dokument fram till nu. Har också haft hand om förprocessen till handläggningen kan man säga för att få lite förståelse så ska bli kul att ta egna ärenden snart :)

Klarat sex dagar utan snus också och det blir (såklart) lättare för varje dag som går, inte ens tagit några nikotinfria idag. Däremot kört lite med toapapper under läppen haha Kan det bli mer löjligt? Men jag antar att alla knep är bra knep utom dom dåliga eller hur man nu brukar säga :P Det blir nog bra det här men ska inte sticka under stolen med att det skulle vara sååå härligt med en snus just nu ;)

I natt drömde jag att jag och Helén träffade Steven Spielberg och Harry Potter haha

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jaa, visst går tiden fort! Kul att du ska få ta egna ärenden snart också. Är det du som beviljar eller inte beviljar om de ska få ersättning, typ eller? Du får förklara lite mer vad du gör i ditt jobb när vi ses. Länge sen vi hördes! Får ta o boka in den där Norrköpingsresan nån gång..! :)

2012-01-19 @ 17:29:58
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0