Tack Stockholm

I eftermiddag anlände vi till Norrköping igen efter två härliga dagar i Stockholm :) Det blev dock inte så mycket turistande utan vi umgicks en hel del med familjen trots allt, svårt att låta bli :) Mamma och pappa skulle in till stan för att fira sin 28-åriga bröllopsdag (bra jobbat!) och Andreas, Isabell och Henry tog sig in också, härligt! Vid 13-tiden igår var vi framme hos Tobbe och vid 14 dök dom andra upp. Då bjöd Tobbe på skumpa och sen fikade vi i Rosenlundsparken som ligger precis vid Tobbes lägenhet, i strålande sol! Där kunde lillplutten leka av sig också :)
 
När bror med familj åkt hem gjorde jag, Almir och Tobbe mamma och pappa sällskap på en god middag på Matboden för att fira deras bröllopsdag, gott och trevligt! När också mamma och pappa åkt hemåt fortsatte jag, Almir, Tobbe och Tobbes kompis Jimmy kvällen/natten på Imperiet med goda drinkar ;) Lillebror bor så perfekt, centralt på Söder, med gångavstånd till ALLT :)
 
När vi vaknade idag fick jag och Almir en stund själva på stan. Vi åt på Bagel Street och promenerade sen runt i Gamla stan.
 
Och jag fick motrovägsträning då jag åtminstone körde sträckan Norrköping-Nyköping :D Det gick jättebra,vilket känns så skönt.
 
Henry, snart två år ♥, fikar i parken :)
 
 
Och leker såklart
 
Funderar ;)
 
 
 
Henry med farmor och mamma
 
Trötta grabbar ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, lilla söt-killen! :D


Å du är grym med bilkörningen! Måste kännas skönt!!

2012-07-01 @ 23:13:34
Postat av: Kajsa ♥

Härligt! :)

2012-07-02 @ 07:57:25
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Det var ju några härliga dagar med
släkten.Inte så dumt!
Kramar.

2012-07-02 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0