Tillbaka i verkligheten

Hade glömt bort koden till mitt kort imorse så var lite svårt att komma in genom dörren till jobbet :P Jag har verkligen kopplat bort jobbet under semestern men det är väl så det ska vara. Kom en kollega nästan direkt efter så kom in ändå ;) Tog till slutet av dagen innan jag kom på den, det stod nämligen fortfarande helt still efter att jag varit ute på lunchen en sväng. Fullt upp på jobbet direkt, men var ärligt talat lite skönt att komma igång igen :) Sov dock bara fyra timmar i natt så var rätt trött framåt eftermiddagen.
 
Ikväll däremot blir det tidigt i säng :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Haha snacka om att ge hjärnan semester :)
Bra jobbat :)

Va sägs om lunch i gamla stan på lörda??

2012-07-16 @ 21:17:24
Postat av: helen

Attans .. Jaja försökte i alla fall

2012-07-17 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0