Helg

Jag och Almir tog en cykeltur till Ingelsta shopping idag för att bland hälsa på Helén och Mojje som skulle stå och grilla utanför Elgigantens nya butik där, men ingen Helén och Mojje syntes till (dom ska visst stå där imorgon istället fick jag reda på sen) och ingen grillad mat blev det då dom bara serverade fläskkött men vi tog lite dricka och var inne en snabbis i butiken iaf :) Sen vidare till lite andra affärer men blev ingen shopping idag. När vi skulle cykla hem sen så ösregnade det, vi var hel dyngsura när vi kom hem.

Jag lånade lite kläder av Almir och när solen lyste igen så åkte vi till Fräcka Fröken och fikade, jag och sex killar :P Regnet hittade dock tillbaka efter en stund (konstigt väder) så vi åkte hem och tittade på fotboll, matchen mellan Holland och Danmark där Danmark skrällde och vann :)

I torsdags la jag ett bud på lägenheten. Var ingen som hade lagt så jag tog chansen och la mig lite under utgångspriset ;) Mäklaren ringde upp mig igår och meddelade att säljaren inte vill godta budet så fortsättning följer på måndag, då får vi se om säljaren kommer med något motbud eller om någon annan lägger. Det fanns visst två till som var intresserade men som behövde betänktetid.


Svensk sommar på uteservering


Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Tack tack! :)



Men vad tråkigt att dom inte var där när ni hade kämpat er dit! Och ingen körv fick ni heller :(



Spännande med lägenheten, håll oss uppdaterade :)

2012-06-10 @ 22:20:32
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är jag med, även om vi inte löser situationen så har han fått mig att må så himla bra de senaste månaderna :) känns jätteskönt att ha lösenordskydd, fattar inte varför jag inte har haft det tidigare!

2012-06-11 @ 14:48:05
URL: http://jisses.blogg.se/
Postat av: Helén

Illa där att ni missa oss ..



riktigt fin lägenhet me KÖK!!!!!



2012-06-11 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0