Tisdag

Blir lätt turer på stan och shopping när vädret inte levererar :P Kom precis hem från en sväng med Almir och Mirela. Jag och Almir var och tittade på en lägenhet först men den föll mig inte helt i smaken. Angående den andra lägenheten så är det fortfarande bara jag som lagt bud men han vägrar gå under utgångspris. Jag höjde till och med mitt bud med 10 tkr, 25 tkr under utgångspriset men han går inte med på det. Då får han skylla sig själv :P Han har dessutom flyttat redan så han förlorar ju varje månad på att betala avgiften. Lägenheten är uppenbarligen inte värd mer än vad jag lägger. Jag släpper det där nu och tittar vidare, ingen brådska för mig ju :)
 
Sitter i soffan nu med en kopp te, vaknade imorse med jätteont i halsen :(
 
 
Inte ofta jag hittar saker på rea men
den här fyndade jag på Sisters idag.
70% rabatt, från 399 kr till 120 kr :D
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Klok och duktig.Vilken söt topp du fann
Camilla.Hur har ni tänkt om besök i
Varberg.Låg temperatur i vattnet fort-
farande,men i dag flödar solen,så om ni
har lust Välkomna.
Kramar Mormor.

2012-06-26 @ 16:57:22
Postat av: solweig renner

Klok och duktig.Vilken söt topp du fann
Camilla.Hur har ni tänkt om besök i
Varberg.Låg temperatur i vattnet fort-
farande,men i dag flödar solen,så om ni
har lust Välkomna.
Kramar Mormor.

2012-06-26 @ 16:57:22
Postat av: Milla

Tack mormor! Jag har funderat på att åka ner, men själv, då Almir åker ner till Montenegro runt 7-8 juli. Så jag kanske skulle kunna komma några dagar min sista semestervecka :) Börjar jobba 16 juli igen. Hoppas ni mår bra. Kramar

2012-06-26 @ 17:07:18
URL: http://principessans.blogg.se
Postat av: Kajsa ♥

Det var verkligen en Camillatopp, superfin :)

Jaa åk till Varberg (med stopp i Götelaborg!) :D

2012-06-26 @ 17:25:17
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Härligt Camilla.
Du är välkommen precis
när du vill.Kram.

2012-06-26 @ 22:36:55
Postat av: Lisa

Haha, va skönt att du känner likadant Camilla :) jobbigt med nervositeten, hade velat vara lite mer självsäker när det kommer till körningen. Man kan säkert så mycket mer än man tror. Tänk, de där kaxiga artonåriga killarna liksom, som bara gasar på ;)

Toppen/blusen var jättefin!

2012-06-26 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0