Man ställer FRAM utemöblerna

Vilken underbar dag det har varit! Almir sov hos mig i natt och när vi vaknade tog vi en promenad hem till honom. Självklart stannade vi och tog en kaffe i solen ;) Hemma hos mamma Raba blev det mer kaffe, på altanen. Vi hängde där en stund och sen övningskörde vi. Jag var cool och körde på 90-väg ;) Almir har bestämt att vi ska köra ungefär tre gånger på varje sträcka där det är vanligt att man får köra upp. Fyra olika vägar är det. Jag ska boka in några körlektioner snart också. Måste även plugga mer teori, måste ta mig i kragen när det gäller det.

Jag och Madde hade kul igår, vi dansade massor :) Längesen vi sågs.


Fina Madde hemma hos mig

 

En paus i dansandet för fotografering ;)


Kommentarer
Postat av: Helen

Teorin e ju viktig den me :)



Kämpa kämpa !!!!

2012-03-25 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0