Njuter

Helgen har varit superbra so far. Restaurangen vi var på igår var toppen. Coolt, mysigt ställe och jättegod mat! Vi åt fisk båda två, Almir åt grillad svärdfisk och jag en jättegod fiskgryta, Lazy Man's Cioppino :) En öl till det för Almir och ett glas vin för mig.

Idag tog vi en promenad  i det vackra vädret, från mig hem till Almir med stopp för en kaffe på Fräcka fröken och ett stopp i lägenheten hans bror med kompis renoverat för att sälja. Den har blivit så himla fin! De har lagt nytt golv, tapetserat, målat, lagt rött kakel i köket, satt in diskmaskin, gjort badrummet jättefräscht med svart golv. Om det inte var såpass hög avgift skulle jag vilja köpa den ;) Den ligger precis vid mitt jobb också på Kungsgatan.

Väl hemma hos Almir tog vi bilen och övningskörde, jag ska ju ha körkort till sommaren har jag siktat in mig på ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Visst hette filmen Crazy beutifull inatt ??



sorry att ja somna....

2012-03-04 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0