Övertidsarbete

Då var det helg igen då och jag ska in och jobba imorgon, frivilligt! Det krävs övertidsinsatser då och då och nu har det varit några helger i rad. Detta är sista helgen för den här gången så jag gick och frågade min chef om jag också fick jobba :) Hon sa att det var helt ok eftersom man gör enklare ärenden på helgerna, bara för att röja undan så mycket vi kan. Det går inte riktigt att ta såna ärenden där man måste ringa och komplettera till läkare eller arbetsgivare etc på helgen. 6 timmar (eller 5:59 för annars drar dom en halvtimmes lunch ;)) jobbar man vanligtvis på lördagar och jag ska försöka vara där redan klockan 7 imorgon bitti så jag får gå hem tidigt. Så när ni vaknar imorgon bitti har jag redan hunnit tjäna sisådär 1000 kronor ;)

Vi hade en jättemysig fredagslunch på jobbet idag :) Malin beställde pizzor enligt önskemål och så delade vi två och två på en pizza och satt och åt i ett konferensrum, säkert 25 pers var vi :)

Efter jobbet gick jag till Almir, var där en stund och sen var vi ute och körde bil. Koncentrationen var inte på topp en fredageftermiddag kan jag säga :P Almir är hemma hos sig nu då jag måste gå och lägga mig snart (nästan) om jag ska orka upp kl 6 imorgon!


Så kul med iphonen att man kan fota sig själv
och se sig själv i kameran utan att vända på mobilen
Om ni fattar hur jag menar ;)

På jobbet - trött ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kan man med samsung också :D



Jag jobbar också helgen =/

2012-03-30 @ 22:48:13
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

Jag är ledig idag, men jobbar imorgon :) Skönt att du fick en kort dag i alla fall :) Jag jobbar helgen för att jag var ledig i tisdags :)

2012-03-31 @ 14:20:23
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0