Tisdag

Christian har varit här ikväll och vi har ätit mat ihop och sett på film :) Jag gick redan 15:30 från jobbet då jag var och tog blodprov så vi kunde ses redan strax efter fyra.

Avbokade spinningpasset idag, har haft ont i halsen sen i söndags. Än så länge känner jag mig bara lite småförkyld (ta i trä) men vågar inte riskera nåt.

Lite utbildning idag på jobbet för mig och de två nya som började några veckor efter mig. Det är två äldre kvinnor som jobbat inom Försäkringskassan tidigare men inte med sjukförsäkringen. Än så länge handlägger vi anställda och egna företagare som ansöker om sjukpenning men idag fick vi en liten genomgång av arbetslösa, studerande, behovsanställda och föräldralediga också. Tanken är att vi till sommaren ska kunna ta i stort sett alla sorts ärenden :) Jag hoppas få kunna kika lite på andra typer av ärenden ganska snart för det är då man lär sig tycker jag.

 

Köpte förresten nya skor i helgen som jag är så nöjd med :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bra!



Gillar när du uppdaterar, måste ju ha lite koll på dig! :)



Snygga skor, looking good!

2012-03-20 @ 20:50:28
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Roligt med kommande nya uppgifter.

Skorna verkade sköna.Gjorde min

femte datortomografi i dag.Hoppas

dom kan se nu vad som är fel.

Kramar.

2012-03-20 @ 22:27:41
Postat av: Camilla

Jag håller tummarna att dom gör det mormor!

2012-03-21 @ 08:04:34
Postat av: Helén

Jo då

Shopping blev de ... skor till alla =)

2012-03-22 @ 17:13:43
Postat av: Kajsa

Hihi, en gör vad en kan! :)

2012-03-22 @ 18:40:50
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0