Warm&Cosy

På väg hem från jobbet ringde jag Almir som var i närheten och vi gick och köpte med thaimat hem till mig. Sen blev det lite övningskörning och det gick jättebra :) Det har varit lite glest mellan gångerna nu och jag har blivit lite skraj av nån anledning men idag kändes det som sagt mycket bra!

Fick hem en avi från posten igår och trodde det var min iphone jag skulle gå och hämta ut ikväll så jag blev väldigt överraskad när det visade sig vara en födelsedagspresent från storebror med familj :D


Tack Andreas, Isabell och Henry

Värmefilt från OBH Nordica


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysig present men erkänn du blev besviken att det inte var Iphonen :P

2012-03-22 @ 19:34:43
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kul med överraskningar :) Jag beställer så mycket så jag har aldrig koll på vad det är jag ska hämta ut. Häromdagen trodde jag det var ett rekommenderat brev bara och hade handlat massa tung mat innan, sen kom jag till utlämningsstället och såg att paketet vägde 4,5 kilo. Gahh, svettbomb efter det!!

2012-03-22 @ 21:22:23
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0