Fullt upp

Vad skönt det är med värmen! Almir har fixat en cykel åt mig så jag kan cykla till jobbet nu, härligt :) Ska hem till honom strax, inte för att köra cykel men däremot bil. Jag har nämligen bokat halkan till fredag nästa vecka, 1 juni 7:50 :)

Helgen närmar sig och den startar med jobbfest på fredag och jag är med och ordnar den :) Vi ska vara i Folkparken som ligger nära jobbet för att äta och dricka lite gott, umgås och spela kubb. På vägen till parken blir det tipspromenad, ett schlagerquiz a la Camilla, passande då finalen går av stapeln på lördag tänkte vi. Imorgon efter jobbet ska jag ta dom insamlade 20-lapparna och köpa lite dricka till fördrinken, snacks, priser, bestick och glas osv Hoppas på en varm, solig och trevlig kväll :)

Lördagen fortsätter med schlager då det är "Schlagersnapps" hemma hos Marie med tema peruk ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va skönt att ha bokat in halkan! Kanske jag också borde göra.. det är ju ett väldigt bra steg, känner man att man kommer nånstans :) Hur mycket kör du med Almir respektive körskolan? :) Jag vill inte att det ska dra iväg för mycket hos trafikskolan men tror samtidigt jag måste köra på en intensivkurs eller så för att gå framåt..

2012-05-23 @ 21:23:07
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: solweig renner

Camilla du är så duktig.

Hörde om ny visning.Tummarna

här.Kramar.

2012-05-23 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0