Kajsa ♥

Vilken fantastisk helg jag har haft med min bästa vän :) Insåg inte hur mycket jag har saknat henne! Igår hade vi dessutom en mycket trevlig kväll med Helén och Sofia. Vi åt hämtmat, drack drinkar och dansade på Harrys.

Kajsa åkte tidigt imorse men jag hann iaf säga hej då och hon hann snabbt hälsa på Almir som sovit över ;) Ett gulligt brev hade hon skrivit också och lämnat på bordet :D Och så ställde hon sig och diskade i natt när vi kom hem, vilken vän!! Tack :)

Dagen har jag spenderat med Almir. Vi åt lunch, promenerade hem till honom, fikade hos hans kusin och tittade på film. Övningskört har vi gjort också ikväll och lagt upp en plan; imorgon ska jag boka halkan för att göra den om några veckor och när den är klar ska jag boka in teorin :)

Klockan är mycket så bilderna från helgen får ni tyvärr vänta på till imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Naaw, söt du är ♥

2012-05-21 @ 11:34:52
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vi fick inga bilder igår :(

2012-05-22 @ 11:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0