Städ och tvätt

Har äntligen fått i mig lite god middag efter att ha tvättat och städat hela kvällen. Underbart med nystädat och nytvättat :)

Helgen försvann lika fort som den kom, som vanligt :P Igår följde jag med Helén och Mojje och tittade på Carolins dansuppvisning i Stadium Arena. Vad jag (och ingen annan heller tror jag) inte visst var att det var hela Norrköpings danscenter som hade uppvisning och att det skulle ta tre timmar ;) Men det var kul, Carolin var duktig och alla barn var så söta, speciellt dom allra minsta som var 2-3 år :D



Kommentarer
Postat av: Helen

Då vet ja varför du inte haft tid att svara i fonen

2012-05-07 @ 20:46:09
Postat av: Kajsa ♥

Preciiiis vad man vill göra halva söndagen :D

2012-05-07 @ 21:25:27
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Helen

Nä Va mest rastlös...

2012-05-07 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0