Torsdag

Efter jobbet plockade Almir upp mig och jag övningskörde först till ÖoB för att köpa lite grejer till festen och sen vidare till Coop och Systembolaget ;) Min smarta pojkvän tyckte att vi skulle åka till mitt jobb och lämna alla grejer inför festen, så det gjorde vi :) Så fick Almir se mitt kontor också! Skönt att slippa bära med allt till jobbet imorgon, efter tandläkarbesöket (japp, dags för ett till sånt, 8.20 imorgon).

Min "nya" cykel som jag cyklade med till
jobbet imorse från Almir :)


 

Måste ju visa denna också som
Almir fick hem igår :)


 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Himla fin cykel! Man kanske ska ta o damma av cykeln snart...

2012-05-24 @ 19:27:15
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0