Parkfest med kollegor

Det blev en perfekt kväll med arbetskamraterna igår :) Underbart väder för att sitta i parken. Vi fem som planerat festen gick i förväg och satte upp schlagerfrågorna, ställde ut kubbspelet och hällde upp lite mousserande vin och snacks. Först fick de gå tipspromenaden i lag och jag samlade in svaren. Efter lite dricka och snacks, innan maten, läste jag upp dom rätta svaren och meddelade resultatet. Pris utdelades till vinnande laget :) Sen levererades maten till parken från Haga pizzeria. De flesta åt sallad (även jag) men några åt pizza. Efter maten var det dags för kubb, fyra lag- två matcher. De vinnande lagen mötte sen varandra, mitt lag gick till final men förlorade. Jag var riktigt grym på kubb, fick ner massor ;) Bara spelat det en gång förut tror jag. Var kul :)

Folk droppade av lite allt eftersom efter kubben, vi har många pendlare på jobbet. Vi var cirka 20 stycken som var med från början och till sist var vi fyra tappra kvar som gick och tog en drink på Broadway ;) Sen tog jag cykeln hem och var hemma vid halv tolv ungefär :)

Förberedelser

 

Tipspromenad

 

Parkhäng helt enkelt :)

 

 

Cecilia och Malin. A på Broadway :)

 

 

Idag har jag varit en sväng på stan och bland annat hämtat ut min peruk som jag ska ha på festen ikväll ;) Bild kommer sen innan jag ger mig av. Ska göra sällskap med Linda.




Kommentarer
Postat av: Helen

Spännande... Hoppas ikväll blir minst lika bra

2012-05-26 @ 17:45:36
Postat av: solweig renner

Du väcker minnen.När jag jobbade på HK

hade vi detsamma i Hagaparken.Ruskigt

kul,fast då var det brännboll.

Fortsatt skön helg Millis Kramar.

2012-05-26 @ 22:22:52
Postat av: Kajsa

Mysigt det ser ut! :)



Nu vill vi se bilder från perukfesten!!

2012-05-27 @ 18:10:45
Postat av: Millalla

Vad kul mormor :)

2012-05-28 @ 21:39:36
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0