Härlig helg

Igår hade vi mysfredag, jag och min älskling ♥ Vi tog en kvällspromenad (säkert 40 minuter promenad tur och retur) och köpte chips och läsk och la oss i sängen och tittade på film innan vi somnade.
 
Idag har det blivit lite shopping till lägenheten. Jag och Almir åkte med hans mamma först till en second hand butik som hon ville till och sen en cool möbelbutik som hette importören. Där köpte jag toaborste och papperskorg till toaletten i rostfritt stål, ett rosa durkslag och ett vinställ :D betalade nog bara strax över 200 kr för allt. Sen blev det bolaget också för att köpa nåt att ha i vinstället ;) Köpte årets glögg också som jag ska prova nu framför Så mycket bättre. Almir gick precis till sin kusin.
 
Hade tänkt jobba i helgen men då jag dragits med en förkylning hela veckan samt haft sjukt mycket att göra på jobbet så hoppade jag det, vilket var ett bra val tycker jag ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Hej Camilla,Är du ok nu.Skön helg såg jag.
Glömde en fråga.Hur går det med övnings-
körningen då?Kramar/Mormor.

2012-11-19 @ 23:02:01
Postat av: solweig renner

Hej Camilla,Är du ok nu.Skön helg såg jag.
Glömde en fråga.Hur går det med övnings-
körningen då?Kramar/Mormor.

2012-11-19 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0