Mitt i veckan

50 shades of Grey är så fängslande att jag längtar på dagarna efter att få komma hem, lägga mig i sängen och läsa vidare ;) Dock sprang jag inte hem direkt efter jobbet idag utan var på middag hos Helén :) Jag fick vara försökskanin för Heléns exprimenterande i köket, och maten fick tummen upp :)
 
Annars är det lite förkylt här som vanligt och mycket på jobbet. Förutom mängder av ärenden informerar jag den här veckan i de fyra teamen vi har om självbetjäningen, från mötet jag var på i Stockholm för nån månad sen. Körde i två team (bland annat mitt eget) i tisdags och de andra två blir det imorgon. Dessutom ska jag sitta med de nyanställda imorgon och gå igenom ett visst (lite knepigare) ärendeslag. Men självklart är det kul också att göra lite av varje :) Bra inför kommande lönesamtal också tänker jag ;)
 
Och Almir har kommit igång med jobb igen. Han har inte jobbat på ett tag nu för han blev trött på att endast vikariera som lärare så han har försökt få ett fast jobb, och sökt både som lärare och elektriker, som han också är utbildad till men det har varit kenepigt. Så häromdagen såg han inget annat alternativ än att skriva in sig på vikariebanken igen och idag blev han inkallad att jobba ♥

Kommentarer
Postat av: Helen

Ngn måste ju va de ...
Tur att de funka denna gång ... Hihi ..

2012-11-14 @ 22:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0