Onsdag

Veckan bara springer förbi som vanligt. I söndags var vi och såg allra sista delen av twilight! Den var braaa :) Och igår efter jobbet blev det Ikea i Linköping där det inhandlades byrå, lampor och lite annat smått och gott :) vi var också och köpte en klädställning av en tjej på blocket. Den är från Ikea och jag hade ändå tänkt köpa den, ser helt ny ut men betalade halva priset mot vad den kostar ny :) när man köper mkt nytt är det alltid kul att kunna spara in på något!

Som sagt, veckorna springer iväg och snart är det helg igen. På lördag ska jag hem till min kollega och vän Malin som jag numera bor i stort sett granne med :) Middag och utgång är planen.

 

Nya hallmöbeln och galen katt ; )

 

 


Kommentarer
Postat av: Helen

Blir så fint så ...

Kul me utgång ... Va ett tag sen ;)


Svar: Ja verkligen, blir ju inte så ofta! Synd att du jobbar på lördag annars kunde du hängt på :)
Milla

2012-11-21 @ 21:54:13
Postat av: Kajsa ♡

Supersnyggt :)

2012-11-22 @ 17:41:34
URL: http://doucare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0