Flytten närmar sig

Det slog mig att adressändra, anmäla flytt till elbolag och försäkringsbolag och sånt är kanske dags att börja med ;) Utgår från att allt sånt kan göras elektroniskt. Bara två veckor kvar nu till flytt, kanske bör tänka på att börja packa snart också. Eller tänkt på det har jag ju gjort men det har inte blivit av än ;) Inget jag har så stor lust med på kvällarna när jag kommer hem från jobbet men om jag börjar nu i helgen så blir det nog bra. En hel del saker ska jag ju göra mig av med.
 
Imorgon blir det förhoppningsvis IKEA efter jobbet :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: solweig renner

Mycket att tänka på när man är
själv.Tycker du är så duktig Camilla.
Lycka till Kramar.

2012-10-16 @ 22:14:58
Postat av: nick

ska du sätta ut saker på blocket är du med hyresgästföreningen då du har hyrt
då kan man boka släpkärra av dom 3 st har dom kostnaden är billigt tror 100 kr dagen

Svar: Japp, jag ska boka släpkärra via Hyresgästföreningen :) och soffan är ute på blocket.
Milla

2012-10-16 @ 22:51:04
Postat av: Kajsa

Jaa, det närmar sig verkligen!! Ser fram emot ett vykort från adressändring :D (OCH EN INBJUDAN TILL INFLYTTNINGSFESTEN!!!)

Svar: Det ska du få :D
Milla

2012-10-17 @ 18:07:10
URL: http://doucare.blogg.se
Postat av: Helen

Jo Cupolen stämmer bra och har lite annat på gång men får se hur de blir me de

Vilken dag sa vi då??

2012-10-17 @ 19:27:22
Postat av: Helen

Jo men kan nog komma å putsa lite fönster å lister :)

2012-10-17 @ 20:58:58
Postat av: Lisa

Eller hur - jag mår illa när jag tänker på ännu en uppkörning... men men bara att gå dit :P Fattar inte hur jag ska klara det denna gången när jag troligen körde så enormt mycket bättre förut :)

Jag tar också gärna en inbjudan till inflyttningsfesten förresten ;D Lycka till med all fixande, det är så jobbigt att flytta men kul att fixa ordning på nya stället sen! Ja, å inflyttningsfesten är ju även det nåt att ha att se fram emot såklart ;)

Svar: Självklart ska du få en inbjudan :D
Milla

2012-10-18 @ 18:10:30
Postat av: nicke

kan du passa på öningsköra med släp då du flyttar
man får öningsköra med bil och lätt samtidigt från 17,åt 6 månader gammal och du är väl 22 eller något

Svar: Vem är du förresten som kommer med massa smarta tips? :P Har en liten blogg med typ mina närmaste som läser, därför jag undrar. haha jag är 27!
Milla

2012-10-22 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0