Tack alla underbara ♥

Idag har jag varit och lämnat nycklarna så nu kan jag lämna den gamla lägenheten bakom mig och fokusera på min nya fina :D
 
Flytten i måndags gick väldigt smidigt då jag hade tre starka grabbar till hjälp, Almir och två av hans bröder. Vi hyrde ett stort släp och behövde bara åka en vända. En vända till soptippen blev det också och så levererade vi min gamla soffa till en tjej som köpte den :) Jobbigast var dagarna innan att packa ihop allting i lägenheten.
 
Igår skulle den gamla lägenheten städas och till min hjälp hade jag Helén och barnen. Helén gjorde ett fantastiskt jobb med mitt äckliga kök och bara köket tog lika lång tid som resten av lägenheten :P Och städningen blev godkänd utan att inspektören tittade på den haha. Jag var säker på att jag skulle lämna nycklarna IDAG före kl 12 och klockan 14 skulle jag träffa besiktningsmannen. Så jag tänkte att han har väl med sig huvudnyckeln men det hade han inte då han trodde att jag hade kvar nycklarna till imorgon :P Vet inte om jag hade missförstått eller om jag fått felaktig information men iaf så frågade han mig om jag hade städat och jag förklarade hur noggrannt vi hade städat och fick därmed godkänt :P
 
Jag är så oerhört tacksam för all hjälp jag har fått av alla mina fina här ♥ Speciellt när jag har familjen så långt bort. Och till och med flera som erbjudit sig att hjälpa till, det värmer :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa - doucare.nu

Vad bra att allt har gått så bra :)

Nu vill vi se bilder!! :)

Svar: Ja, det ska jag ordna :D
Milla

2012-10-31 @ 17:40:41
URL: http://doucare.nu
Postat av: solweig renner

Härligt att allt ordnade sig så
bra.Ser fram emot bilder sen.
Kramar.

2012-10-31 @ 23:08:30
Postat av: Lisa

Såå skönt att vara på plats på nya stället!! Vill som alla andra se bilder snaart ;D Duktig har du varit, njut nu o ta lite fixande i taget!

2012-11-01 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0